tisdag 10 juli 2012

Lund hela dagen

 Idag har Adde varit super duktig....Adde skulle på sömn EEG för att kolla sin Epelepsi.
Då är det en hel del man ska göra innan denna dagen, fro.m igår så fick Adde inte gå och lägga sig förräns kl 24.00, sedanm fick han bara sova till 04.00 idag.
Det blev en runda först med Roger efter middagen, sedan stack jag och Adde ut 1 timme vid 22.00. Vi klarade det nästan, han somnade kl 23:45.
På morgonen var det in i duschen för att få liv i Adde...sen bard et av till Lund.
Adde somnade efter 20 minuter...först myket protester angående denna "badmössa" med elektroder och allt klet och smet i håret.
Adde fick sova 40 minuter, så direkt efter vi hade varit där så stack vi till hemdialysen för att jag skulle ta prover, och då bokade jag in mig och Adde på ett ensam rum med säng, så där fick Adde sova i 1 timme till.
Han var så trött och vi ska inte snacka om hur trött jag var eller för tillfället är.
 Här ligger vi i sängen på hemdialysen.
Efteråt vid 11.00 så stack vi ner till restaurangen på blocket och handlade lunch, det blev fläskpannkaka med lingon.
Kl 13.00 hade vi tid på hjälpmedelcentralen för att fixa rullstolen, mycket skavanker som man upptäcker efter man haft rullstolen ett tag. På vägen dit hittade vi en handikappsgunga som Adde tyckte var rolig. Så nu e Adde duschad och vi alla har ätit middag, det blev flygande jakob...eller rättare sagt alla andra har ätit, jag är för trött för att äta, och tappade humöret på Adde vid middagen....men men OVER ALL så var Adde en super duktig kille....stolt mamma är jag=) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar