söndag 18 september 2011

Redan söndag!

Idag bar det av till Center Syd eftersom Roger har slitet i sönder sina jeans och han behöver en hel del nyakläder eftersom han har vuxit i omkrets så blev det nya kläder.
Jaja!! jag vet, vi ska ta tag i detta problem med att vi äter för mycket gott=(
I fredags var det Dorpan och Sara Time!
Dorpan fixade mina naglar först kl 15, efter det stack jag snabbt hem för att göra vid mig.
Dorpan bjöd på sushi=)
Alltid lika gott...finner inga ord hur gott det är.
Vi tog tåhet in till malmö för att dansa häcken av oss på swing inn, och det blev to.m en tripp in på etage.
Både jag och Dorpan behövde gå ut tillsammans, det var längesedan vi dansade så mycket.

1 kommentar:

  1. Verkligen =) synd bara på alla äckelpäckel HAHAHAHHAHA men det måste varit min snygga jordgubbsklänning ;P

    SvaraRadera