söndag 20 november 2011

Lunginflammation

Har inte hunnit eller kunnat skriva på ett tag.
Allt började efter maskeraden den 5 november...Roger fick feber på natten och jag började hosta dagen efter och fick feber på kvällen.
Jag blev allt sämre och insåg att det gick utför snabbt.
Mamma fick komma hit tidigt på morgonen och ta Adde och skicka han till skolan och sedan fick hon ta honom på kvällen med.
På onsdagen orkade jag inte avsluta min dialys och då kom mamma och ringde ambulans.
Jag var helt kallsvettig och låg och skakade.
Ambulans personalen tog tempen och den visade 40,3 i feber.
Det var bara att åka in och jag blev inlagd på infektionen.
Fick ligga från onsdagen- söndagen.
Jag e fortfarande dålig men är klar med min antibiotika kur.
Det tar 3-4 veckor tills jag e helt återställd sa doktorn, men iaf idag får jag hem min lilla Adde.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar