torsdag 22 december 2011

busungar

 Hampus sitter och kollar på Cartoon network
Adde tyckte om att sitta i fåtöljen och snurra runt...hur kul som helst.
 Hampus sitter och spelar world of warcraft....hur fast kan man bli?
Ibland satt och och pratade mig sig själv om:
-dumma monster!!
-hur tar jag mig dit?
-nu dog du...AHHH!!!

 Idag träffade jag denna sötnosen...aurora.
Var hemma hos Dorpan och hälsade på...saknat min dorpan, det e snart 2 månader sedan vi sågs....herregud!!!
Men jag lånade mig mig Aurora ut på stan och handlade lite och fikade hemma hos mina föräldrar.

 Roger och Hampus stack till nya äventyrsbadet i Eslöv vid 16...dom skulle ta bilen, men jag låste in nycklarna i bilen en 20 minuter innan dom skulle iväg....ringde på grannen men inget svar. Det blev bussen för Andersson/Persson.
Nu har vi ätit...det blev lasagne för Hampus och Roger, jag och Adde åt köttbullar med gräddsås och potatismos. Det blev efterrätt: chokladmousse med crisp=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar