onsdag 14 december 2011

Lite uppdatering

 Så!!! äntligen e jag på benen igen efter en 5 veckor lång sjukperiod. Lite uppdatering om vad som hänt.
Idag har jag, mamma och Adde varit hos Handkirurgen i Malmö hos Dr Ante.
Adde har fått botox i sin hand.
 Adde tycker att det e super kul att få åka till doktorn, även om dom ska sticka han emd massa nålar stackarn.
Men efteråt blev det ju hans favorit sysselsättning...HANDLA och FIKA.
Detta gjorde vi på burlöv center i 3 timmar.
 I måndags så var det luciatåg på Addes skola...Adde var pepparkaksgubbe.
Vi firade Hampus för någon helg sedan....och det uppskattades av Hampus...han steg upp ovanligt tidigt när han visste attd et var present öppning som väntade efter frukosten.=)
 För 1 månad sedan så ringde Addes fröken och frågade om dom fick anmäla Adde till en fototävling som Eslövs kommun hade. 
I måndags fick vi veta att Adde kom på andra plats och vann 1000:- till sin klass.
Det var denna fina höstbild han vann emd.
Jag har även haft en hel del dialys, men när jag var som sämst så fick jag ha dialys på sjukan i Lund. Då fick jag testa en ny maskin som kommit.
Super bra maskin, lite för krånglig för mig om jag får säga så.
Men iaf!!! nu e jag tebax i sadeln igen så nu kommer bloggen igång som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar