fredag 28 maj 2010

Imorgon så smäller det!


Idag har jag storstädat, och då snackar vi om att få ryck att flytta badkaret och rensa bakom och nere i brunnen.

Vi tjejer borde ha rakat hår...så mkt hår vi fäller som bara ligger där i brunnen och gojjar till sig med shampoo rester och skit. USCH TVI!!!!


Efter Addes pappa kom och hämtade Adde, så stack jag till Dorpan.

Vi stack och käkade kinamat och handlade lite på coop inför imorgon.

Gott med tapas..jag bara älskar att små plocka från olika tallrikar=)


Nu sitter jag här och har precis hämtat upp tvätten från tvättstugan, och nu ska jag starta upp dialysen.


Imorgon kommer en vän till mig, jag ska fixa hennes hår..kl 10.

Sen blir det till att fundera ut lite kläder och shit.


Har tänkt på en sak: varför ska det vara så mkt arbete för en tjej att göra vid sig?

E det så att vi gör det mer jobbigt än vad det borde vara?


Imorgon måste jag komma på vad jag ska ha på mig, så jag vet vilket smink som passar till och vilka örhänge jag ska ha...hmmm

Hur ska jag göra med frisyren? ska jag locka det och göra en uppsättning med en fläta i luggen? Eller ska jag ha det rakt?


Vilka I-LANDS problem man har.


Men vi ska ha det skit kul imorgon, det enda tråkiga e att jag ska ha dialys på natten när jag kommer hem...ytterligare en natt som Elina får höra dönet från maskinen.

men e hon lika full som sist så somnar hon av det=)...haha
Bilden: Hmmm...svårt att välja plagg i garderoben när innehållet ser ut som ett sjukhus=)

1 kommentar: