tisdag 25 maj 2010

jäkla ringande just denna dagen.

Addes första ståskal


Detta är ju bara så konstigt.

Så fort jag har dialys så ringer min mobil ALLTID, och annars e den tyst som en mus.

När jag har dialys, händer det att jag somnar...och jag hör mobilen ibland men jag har inte ork att svara ens.

Men idag hörde jag varenda samtal...


Fick ett samtal från Maggan (addes arbetsterapeut) igår....skulle igentligen imorgon till Lund.

Men Kerstin som gör handskenor hade dubbelbokat, så dom avbokade tiden.

Sen ringer hon idag och säger att vi kan komma fast en 30 minuter senare...men nu har jag bokat in en annan grej till adde kl 10.


Nu visade sig att hon hade inga andra tider på onsdagar förräns efter sommaren????

Jag kan tyvärr bara onsdagar...

Då började jag undra:

Varför ändrade hon inte tiden på den andra killen, när hon vet att jag bara kan onsdagar?


Men Maggan ringe igen och sa att dom fixat in oss nästa ondag...jävla kludd...och ett jävla ringande.


2 kommentarer: