söndag 30 maj 2010

Krogsvängen









Vad kan man berätta om krogsvängen som ska få andra att förstå hur CRAZY kvällen var=)
Jag sätter in lite bilder och gör en liten punktlista över ord som kom upp under kvällen.

HOS DORPAN

* välkommna hem till casa dorp
*Piggelindrink
*vilken färg på sugrören vill ni ha?
*markolioo dans
* Salsa
*Hot amigo e starkast...NEJ! det e Caramba
*vindruvsätar tävling mellan Svärd och Dorpan
*ego pics
*Hur känns det att K..... en neger?
*Homosexuella som adopterar
*Jag ramlar in i byrån
*Mensar från hälen
*skoskav av hal
*tacka vet jag hudtejp
PÅ B2

*Jag pratar inte med blondiner
*Svärd värmer Dorpans compeed
*Jag värmer Dorpans compeed
* Elina har frågesport med Svärd
*vaddå byxorna ända upp i armhålorna

TÄLTET PÅ TORGET

*kycklingfille, potatissallad och sallad
*Vestibul
*orangerie
*Svärd vill pissa i plantan utanför staketet
*Dan vill hämta en spann
*Dorpan skrattar så hon gråter
*Svärd, jag och Dorpan ska göra en katapult av bordet och skicka iväg Elina till bankomaten
*Jävla simfötter
STENSSONS
*Glas under skon
*Skamliga förslag
*En FLUGA
*Jocke: vi kan kapa av Saras ena klack så blir hon lutande tornet i eslöv..vilken turistattraktion
*Jocke: jag kallar sara för sära spagat

1 kommentar:

  1. lägger till några punkter sen när jag bloggar hahaha

    SvaraRadera