tisdag 6 mars 2012

dagarna som gått...

 I fredagsfick vi trevligt ost/vin besök som bestod av Uffelina och Stina.
Supertrevligt, men tyvärr så skulle Uffe upp tidigt och jobba så det blev en rätt så lugn vinkväll.
Trevligt att lära känna nya människor och speciellt väldigt trevliga människor.
Sen har vi ju Dorpan...vad eller rättare sagt hur mycket hon har druckit på dessa bilder är den stora frågan??? Haha!

 Ikväll testade jag ny mat, det blev kycklingrullader med kycklingfondssås. Och såklart hemmagjord potatismos. Super gott!
 Var tvungen att sätta in dess coola bilder på Adde när han var hårdrockare på kortids.
Varför det stått stilla med bloggandet sedan jag kom hem från Thailand är för att jag har varit dålig hela helgen, men börjar komma på benen igen=)

1 kommentar:

  1. Haha i ärlighetens namn så var jag nog ganska nykter hahahha men det är väl normala jag?=D

    SvaraRadera