tisdag 27 mars 2012

 Idag så blev det att åka till Vulco 8.20 och byta däcken. Känns som lite ute att köra med vinterdäck nu. Jag stack to.m och införskaffade mig nya plastfälgar på AD center.
Efteråt stack jag till Hörby för att hälsa på mina morföräldrar. Så det blev en fika där och snacka skit.
 Adde e så lycklig och glad i sin nya jacka och keps, han e superhästig.
Alla reagerar på Addes keps.
Idag fick jag tummarna ur röven och tog ner mina två örhänges tavlor och en vanlig tavla som jag har i badrummet, håller på att ändra färg i badrummet.
Fick ju mitt nya duschdraperi från Jotex förra veckan, så nu målar jag mina ramar svarta.
Det är en hel del örhängen man införskaffat sig...dom flesta har jag fått av Jörgen.
Det är Jörgens roliga intresse att få shoppa örhängen till mig och jag uppskattar det väldigt mycket.
ÄLSKAR mina örhängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar