onsdag 21 mars 2012

Flitmyran

Så vad har gjort mig till en flitmyra idag då?
Min check lista:
*Hem till mamma och Jörgen och öppna upp för Bergsäker som ska mäta väggar
*fixat bokföringen när jag ändå var där
*skickat iväg brev
*Varit på bilmånsson och bokat tid nästa vecka för en förkontroll innan besiktning
*Varit på vulco och beställt tid för däckbyte
*varit på apoteket och beställt näringspuddingar och förtjockningsmedel till Adde
*Varit och handlat ny glödlampa till bilen.
*handlat till middagen
*fikat med dorpan och följt henne och hämtat Aurora
*lagat middag
*handlade i thaiaffären, men påsen gick sönder och hela flaskan med ostronsås sprack i tusen bitar precis utanför hissen. Det var som sirap att städa upp.
*Jag har diskat
Så nu förtjänar jag att gå och lägga mig tycker jag....!!!!!
LATISAOWAT (godnatt på Thailändska)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar