torsdag 26 april 2012

En styck ledsen Sara

Ja, vad ska man säga?
Ibland känns det som man får en stämpel över en där det står:
Dålig mamma för du är sjuk!
Var på ett möte på stadshuset idag, och även fast dom inte menar illa utan förstår till viss del min situation, så känns det skit.
Nu har barn nämnden eller vad det nu hette gått in och sagt att Adde behöver sin mamma och pappa mer. Pappa situationen kan jag inget göra åt, men min egna situation då?
Tänk så mycket enklare allt hade varit om jag hade fått en ny njure?
Jag grät flera gånger under mötet när dom drog upp detta med att Adde vill vara mer med mamma, och att dom föreslog att Adde skulle flytta in permanent på ett boende för att lätta det för mig i min situation. Och att detta kanske skulle vara en bättre grund för Adde ifall jag skulle bli ännu sjukare.
Hur lång tid ska det ta innan man får en njure?
Jag behöver verkligen denna njuren så att jag inte förlorar Adde känns det som.
Usch!!! nu blir jag bara ledsen=(
Älskar Adde över allt annat och vill inget hellre än att ha han hos mig.

2 kommentarer:

  1. Du är en jätte fin mamma Sara. Tro mig... Jag träffar inte dig irl, men jag jobbar med dessa barn och ser föräldrar som inte bryr sig. Men det gör verkligen du.
    Jag håller alla tummar och tår för att du får en njure snart.
    Tänker på dig!
    Massa styrkekramar till dig <3 / Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. It'll all work out feska <3 lav ya. /Pussar vi finns här för dig

    SvaraRadera