torsdag 19 april 2012

Kaos...

 Jag fick ett ryck i måndagskväll, eftersom Roger är 3 dagar i Kalmar, så tänkte jag köra igång med rensningen av Addes rum. Det har varit en pärs.
Igår så började jag redan på morgonen efter Adde stack till skolan...och hållt på fram tills klockan 13.30 idag. Det har körts 3 gånger till merab och slängt grejer.
Jag kasserade bokhyllan och hittade en garderob i Helsingborg.
Så Jörgen var snäll och körde mig dit och hjälpte mig lasta och kånka. Vi svor nog en 100-tal ggr. haha!!
Och här hemma har det inte varit roligt, ser ut som en atombomb slagit ner....*pust

När vi kom hem till Eslöv så följde mamma med och hjälpte till att få upp garderoben.
 Här är slutresultatet....så skönt att inte kunna se massa små skit, nu kan man stänga in det istället.
Köpte 2 tavlor på Ikea oxå...man måste inse att Adde är snart 9 år och ingen liten bebis, fast han e en stor bebis. Men han hade garanterat tröttnat på pirat gardiner och mussepigg....Hans rum får väl oxå följa med i utvecklingen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar