tisdag 3 april 2012


Idag har det varit full rulle hela dagen, men dagen började med att lämna Adde i skolan kl 8.00. Sen stack jag till bilmånsson för att lämna in bilen på en förbesiktning.
Jag promenixade hem till Dorpan och Aurora för att ta en fika och snacka skit.

 Efter fikan så bar det av för att inhandla lite måleri grejer och lite upphängningar till mina nya tavlor i köket=)
Men när jag var på optimera så ringde mobilen, det var Pubbe som var i Eslöv, jag blev hämtad för att ta ytterligare en fika fast på Grappa. 
Efter allt så var tiden redan 15.00 och det var dags att tänka på att hämta Addebus.
Nu ikväll har det verkligen hänt grejer......
*sytt upp Rogers finbyxor
*målat badrumsskåpet svart
* fixat min örhängs tavla
*fixat ett draperi till badrumsskåpet



 Mitt nya duschdraperi...så dessa färger blir det i badrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar