onsdag 3 augusti 2011

Power walk


Känns så skönt att ha kommit igång...denna gången känns det verkligen som jag e taggad upp till tänderna.
Började riktigt ordentligt i måndags med att gå 9,2 km.
Man har ju en träningskompis....(mamma).
Och maten kommer att bli annorlunda här hemma...ingen skitmat.
Har ätit bra mat ...och idag blir det currygratinerad kycklingfilè med ris.
Jag sa igår till Roger:
-Nu tar vi tag i våra kroppar, kan inte låta oss förfalla på detta sättet.
Roger höll med....men menade han allvar? NEJ!
Idag stack vi till netto och handlade innan vi hämtade Adde....då var det bara Roger som skulle handla för jag hittade inget jag ville ha....
Slutresultatet blev: 2 påsar fläsksvålar
Och han tittade också på färdigpizzorna....så slapp jag laga mat.
Haha!!! gulle roger.
Men det ändrades iaf snabbt eftersom jag inte ska äta skit mer.

1 kommentar: