onsdag 11 januari 2012

Brutal väckning..

Imorse var jag på jävels humör. Jag sa till Jörgen igår att jag inte kom på morgonen för jag skulle ha dialys.
Så imorse stod jag 7.45 utanför Jörgens dörr och det var kolsvart inne i huset.
Jag gömde mig och inväntade att lampan på gården skulle släckas, sen började telefonterrorn.
Jag ringde ett x-antal ggr på både hemtelefonen och mobilen.
Jag småflinade hela tiden och såg framför mig när Jörgen springer stöplandes ner för trappan helstressad..haha!
Till slut svarade han i mobilen och jag sa: -sov du?...men då e det på tiden du stiger upp och öppnar dörren...för nu e ju jag här.
Inget sovande här inte...haha!

1 kommentar:

  1. springer stöplandes? det skulle jag vilja se...har aldrig sett jörgen springandes o allra helst inte på morron...gapskratt

    SvaraRadera