söndag 16 september 2012


Allt började i onsdags, skolan ringde och sa att Adde hade kräkt. Jag hämtade Adde i skolan och fick köra honom till kortis...eftersom jag inte får vara bland sjuka människor för jag har inget immunförsvar. Ringde först min doktor för att berätta om att Adde kräkt och att jag var tvungen att ta honom. Han blev inte glad, men har man barn så har man=(
Tyckte synd om Adde som blev super ledsen när jag lämnade honom igen efter bara varit hemma i 3 dagar. Stackarn!
Sedan började jag känna mig krasslig och illamående och har gjort nu i 3 dagar, har haft kontakt med sjukhuset och om jag skulle kräka så skulle jag åka direkt till akuten.
Som tur är så var det nog Addes reflux som spökade igen, och mitt har nog med biverkningar från mina mediciner att göra. Adde är bra nu igen och jag hämtade hem han idag, och mitt börjar vända åt rätt håll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar