onsdag 19 september 2012

Tungt just nu=(

Ja, det är bara förnamnet, just nu mår min njure inte bra.
Jag tog mina standard prover i måndags och då ringde min doktor mig 5 ggr den dagen och var orolig över provsvaren. Vi gjorde snabba ändringar i mina mediciner för att hoppas på det bästa och såklart nya prover idag.
Så imorse tog jag prover och hade senare tid hos min doktor i Lund, och mina prover hade blivit sämre. Nya akutprover imorgon och visar det sig en försämring måste jag åka in på fredag och göra en njurbiopsi och ultraljud.
Sen vet jag inte mer????
Nu när man sitter själv hemma så börjar man tänka varför?
Varför ska jag alltid ha en sådan otur?
Det e för det mesta motgångar och jag försöker verkligen göra livet lättare för denna nya njuren. Jag som började cykla 1 mil om dagen och åt stadigt som jag skulle, men ändå så börjar det krångla=(
Känns motigt just nu, men jag hoppas innerligt att mina prover ser bättre ut imorgon.
 

2 kommentarer:

  1. Tänker på dig vännen, och håller tummarna hårt för att dom ska bli bättre. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen=) Hoppas du och din man rår om varandra nu denna helgen på SPA=)

      Radera