måndag 3 september 2012

 Idag har jag varit på apoteket och införskaffat nya medicin. Då såg jag nya dosetter som ser ut som en almanacka. Den jätte dosetten jag har nu hade jag när jag blev transplanterad -06 så den är rätt så sliten.

 Imorse var Maggan här (addes arbets terapeut). Hon kom med ett blått sidoskydd till Addes säng. Adde har en förmåga att komma ut med benen imellan så bättre att ta det säkra före det osäkra.
Har fått en portabel lift veckan innan jag blev transplanterad ochd et tackar jag för så Maggan var här med för att visa hur denna funkar. Så nu kan jag få upp Adde från golvet med utan att bryta ryggen=)
Adde kommer hem permanent nu på söndag. Ska blir skönt att allt kommer att bli rutiner igen, även om mitt liv är rätt så inrutat med sjukvårdbesök och mediciner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar