torsdag 17 juni 2010

BRÅCK?

Gammal bil på Adde i sitt ståskal.
Jag har börjat få huggande känslor i mitt ärr, det gör skit ont=(
Bara det inte är ett bråck jag har utvecklat...jag vet att jag e slarvig med att ta Adde i liften här hemma.

Jag har ingen lift i köket så där asar man på Adde upp och ner från stolen.
Jag hoppas att det går över, jag ger helgen till det sen får jag ringa in om det blir värre.
Ikväll åt Johan middag med oss. Det blev ostgratinerad kassler med ananas och potatisgratäng.

Dessert: chokladmousse med crisp=)

3 kommentarer:

  1. Kommentar till dessert: HÅLL KÄFT!
    Kommentar till LITE slarvig m liften: YEAH RIGHT! (mkt)
    Kommentar till bråck: Kärring (nä hoppas det inte är allvarligt...)
    OCh sista kommentaren. HÅLL KÄFT! hahahhaa

    SvaraRadera
  2. Gud vad gott det lät...såna kanonmiddagar du gör asså!!!
    och detta med att ta adde utan lift..ja det behöver man ju inte nämna mera,för det har man ju redan gjort 1000 ggr..

    SvaraRadera
  3. Absolut den sötaste någonsin!!

    SvaraRadera