måndag 28 juni 2010

Ny vecka..

Jaha! då var denna helgen slut.
Stratade dialysen imorse....genast blev det problem. Jag fick ringa in till sjukan och bli guidad till vad problemet var.
Men till slut så fixade vi det.

I Fredags när jag skulle sticka till Limhamn fick jag en liten sten som studsade upp på rutan...denna lilla sten orsakade en spricka.
Och jag har tyckt att sprickan blir längre. Idag fick jag det confirmed. Kollade imorse efter ett riktmärke= en fågelskit.
Sprickan var några cm innan märket, och det var imorse..och när jag skulle hämta Adde senare så var sprickan en bra bit förbi märket.
KAN DET VARA SÅ ATT FÅGELSKITEN FLYTTAT PÅ SIG?

Iaf, så hjälpte Jörgen mig med att kontakta jimmys glas..och moi får betala självrisken.
*ledsen i ögat=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar