torsdag 3 juni 2010

Super woman=)

Dorpan o jag...nyfunnen vänskap



Ibland känner jag mig verkligen som super woman.
Hade dialys imorse...jag startade7.45 och var klar ca: 15.00, då har ju hela dagen gått i att bara ligga i sängen.
Oftast efteråt så e jag en slagen hjälte..trött och bitter.
Men idag flög jag upp efter och hoppade in i duschen..

Stack och handlade ingredienser till middagen..sen hem snabbt.
då hann klockan bli 16.30....men varför inte tvätta????
finns säkert en tvätttid nu 17.00...och som vanligt fanns det=).(bara älskar denna tvättstugan)

Adde kom hem kl 17.00..började laga middag..marinerad karrè kotlett, kokt potatis, stekta champinjoner o lök och rödvinsås. MMmmmm!!!
Adde duschad och ligger och snackar i sängen...jag har lagt fram allt till dialysen imorgon.
OCH för en gång skull så har jag fått iväg min dialysbeställning i tid...TJOHO!!!
Nu välkomnar jag helgen=)

1 kommentar: