tisdag 22 juni 2010

skumbanan

Jag känner mig väldigt skumbananish ikväll.
Hela kroppen strejkar...skulle få så mkt gjort men ALL min kraft sög Adde ur mig.
Detta jäkla bråkande vid middagen...bara jag tänker på det blir jag upprörd. Jag älskar min son över allt annat, men det får FAN finnas gränser.

Jag har to.m varit på läger med Adde i 6 veckor för att klura ut vad det e som gör han så ledsen och förbannad innan maten??

Dom hade aldrig sätt ett barn göra så på det stället, visst det har blivit bättre..jag gråter inte och Adde tillåter mig äta nuförtiden.
Men han vet exakt när han ska trigga igång.
Så fort jag mixar Addes mat, då e det som jag tryckt på en stor röd knapp som sätter igång det största larmet som finns.
Adde vill äta just DÅ....inte innan och inte efter...bara då...han vet inte vad vänta e.
Det kvittar om han bränner isönder tungan...maten ska ner direkt.

Pallar inte bråka mer med Adde....jädrans knäppolle..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar