söndag 27 juni 2010

sammanfattning av midsommar helgen

Fredagens planering var att fira midsommar nere i Limhamn hos mina päron.
Dom stod på marknaden först sedan satt vi vid husvagnen och åt gott,
Verkar som det bara var jag som var på glatt humör, kanske bara framför kameran=)

Efter jag varit i Limhamn så blev det ett snabb besök hemma hos Dorpan.
Drack lite vin och snacka bara massa Girl talk.
Idag ser man ut som en skållad råtta.
Jag och Dorpan stack till Lomma hamnstrand kl 8.30 imorse.
Brände mig gjorde jag nog ordentligt.

2 kommentarer:

  1. Nämen..jag ser den skållade råttan asså. Herregud vad du e röd i "snudan".
    Hur öär det med solfaktorskyddet egentligen???
    Ja..det var gott med mat så man har ju inte tid att smila upp sig...full koncentration på maten.Men mysigt var det iallafall..

    SvaraRadera
  2. Haha!! skållad råtta e bara förnamnet...syns to.m idag=)
    Men det gör inte ont..det e huvudsaken=)

    SvaraRadera