söndag 25 juli 2010

bröllopsbilder.

Jag i min outfit.
Paketet till brudparet.
Nina och hennes dotter Teres (jag har inte stavat fel) kom till mig kl 7.00 för att bli friserade och sminkade av mig.
Jag blev rätt så nöjd med resultatet, man e ju inte direkt en frisör.

Teres och Nicklas innan avfärden mot högseröd kyrka.

Jag passade på att ta bilder på hela familjen Mattsson/Klyft när bröllopsfotografen tog bilder 1 timme innan vigseln.

Bröllopsbuketten

Ninas vigselring.

Nina öppnar presenter.

Gert-Åke är från landet, och det syntes i vissa roliga presenter.
Vad sägs om lite små kycklingar?
Och en 5 liter nypressad komjölk..haha!!!

Middagsbordet som oxå går i lila.


Bröllopstårtan som var i 3 delar.











2 kommentarer:

  1. man ser ju knappt hur du gjorde håret och sminkningen ?? vaur e fotot hihi... dem blev jättefina. hoppas ni hade trevligt.

    SvaraRadera
  2. Haha...jag har en bild på hårets baksida...det räcker väl...jag hade roligt...=)

    SvaraRadera