torsdag 8 juli 2010

Dagen till fullo=)




Idag har jag varit i Lund och tagit nya prover. Ringde in någon timme senare fick reda på att ena provet gått ner och det andra har gått upp lite. ??????????

Stack till Lomma och solade..SHTEKTE! När jag kom hem la jag mig en stund innan jag skulle hämta Adde.

Är lite impad av mig själv, imorse valde jag att GÅ till addes skola igen...3:dje dagen på rad jag inte tar bilen och lämnar Adde.

Ikväll har jag o Adde tvättat och ätit middag: Kyckling med ris och currysås.
Efter middagen och allt diskande så fick Adde välja om han ville ner i tvättstugan eller klippa sig...ett självklart val när Adde sitter och sliter av sig luggen...haha!!!

Min kära son hänger väldigt mkt framåt nuförtiden...och den snygga brännan i nacken e verkligen snygg..men om man e en bleknos framifrån ser det mer ut som skit..*LER
Jag själv har fått en snygg kräftfärg åter igen...men jag har inte bränt mig som tur e=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar