tisdag 13 juli 2010

sova husvagnen

Fick för mig att jag skulle testa ha dialys inatt...vilket helvete..fick dra ner från 6 timmar till 4,5 timme. Jag orkar inte emd att ha dialys just nu....its to much!
Har använt det nya koncentratet 2 ggr..och jag mår inte alls bra av det.
Känns som jag har kolsyrat i blodet.

Imorgon ska jag ha dialys igen innan jag ska till sjukan på torsdag för provtagning..jag ser INTE fram emot det. Jag bara inväntar blodtrycksfallet nu som de flesta i dialys får när det e varmt. Har ju haft några blodtrycksfall...bara jag slipper den där jag blir medvetslös och deckar...känns inte särskilt tryggt direkt när man e ensam hemma...hmm???

Idag har jag varit helt OFF. Jag gick och la mig i mina pärons husvagn med fläkt...där var så kallt sen att jag fick ha en filt på mig....men jag var helt utslagen.

Vi får se hur läget e imorgon efter dialysen.

BILDEN: är tagen från igår när jag och Addes mös på täcket=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar