fredag 17 september 2010

Full rulle som alltid.

Igår var jag ledig, men fick ångest på kvällen för jag hade låtit dagen passera.
Var en tur hemma hos Nina på dagen och hemma hos päronen.
------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag haft dialys, och direkt efter stack jag för att träffa Dorpan.
Jag försöker vara någon slags äktenskapsmäklare..hah!!!
Vill ju Dorpan ska träffa någon, jag ger mig inte!
Hon e så jävla envis....hon ska fan inte ha någon.
Nu ikväll har jag rullat o rullat o rullat....avslutade nu 23.00
Imorgon blir det rulleri o rullera igen.
-------------------------------------------------------------------------------------
Saknar Roger här hemma....det e så tomt, varken han eller addefnatt e hemma här.
Nu har man vant sig att ha Roger här på natten.
Nej, kudden för min del...
-------------------------------------------------------------------------------------
ETT MEDDELANDE TILL MINA PÄRON:
Smeten var inte rolig att ha med att göra...bara massa smulande!
och jag tog den grå baljan.
tog några NO o packade...ska ta några till imorgon.

3 kommentarer:

  1. hahah ett jävla tjatande!!!!!!! Ska störa dig ännu mer nästa gång så du bara tvättar händer KONSTANT!!!! Jävla äktenskapsmäklare!!! behöver inte ha nån karl!! hahahahhahahahahha

    SvaraRadera
  2. nu har du inget val...såklart du ska ha en karl...du om någon behöver dig ett skjut!! haha!!

    SvaraRadera
  3. Behöver hon INTE! Finns ingen karl som klarar av mig ändå HAHAHHA

    SvaraRadera