torsdag 9 september 2010

Sara i ett nötskal

Detta e så typiskt mig, skulle starta dialysen imorse och insåg att jag bara hade EN heparinpump kvar i skåpet!!!!!

Det var till att hoppa över dialysen och sticka in till Lund för att införskaffa sig 30 stycken.

Så nu ska det räcka ett bra tag framåt.

Mamma tyckte det lät bra att jag skulle till Lund...hon var fönstershopping sugen...men det slutade med att hon köpte 3 klädesplagg.

En annan såg full ut...tappade balansen jätte mkt...har problem att gå när jag har mkt vätska, det e ju 2 dagars uppehåll...AJABAJA!

Men det får vi tacka mitt minne för....

1 kommentar:

  1. Det var en lycka för mig att du skulle till Lund.*S*
    Men du var ju som en fylletratt,snubblig o vinglig,tror du får skaffa ortoped-dojjor som är stadiga,liten snörning,rejäl sula o bruna.Gapskratt.
    Men vi hade ju roligt som vanligt o tiden går så fort,så vi höll ju på att komma försent hem till Adde.Men det är klart, det var ju inte våran skull utan vägarbete på stora vägen o en olycka som gjorde att det lusade.

    SvaraRadera