söndag 12 september 2010

Kräftgillet igår..

Igår var det kräftgille i Malmö....Ida o Patrik hade dukat och donat nere i källarlokalen.
Det var knytkalas, men värdarna bjöd på mycket gott iaf.
Broccolipaj, ostbricka, frukt, rostat bröd....

Jag o Roger


Nu börjar gillet=)

Roliga hattar är ju ett måste, och Ida hade gjort snapshäfte...
22 snapsvisor...denna kvällen slutade garanterat stilartat.

Alla hade festhumöret med sig.

Ida (värden) och en annan Ida


Skudde och hennes Fredrik


Ja....vad hon nu hette???? och jag.
Hon var iaf Ida`s frisör.

Roger gör en påfyllning.



Dansbandsligan.....så jäkla hardcore med arvingarnas- eloise!!

Jag och min älskade vän Ida.
Slutet gott allting gott.












3 kommentarer:

  1. VAR ÄR FYLLE-TRATTARNA???
    Det ser ju lugnt o städat ut för att vara en kräftis?
    De flesta har hatt..fick ni inga?
    Jag hoppas ni hade roligt iallafall och skönt att slippa betongkepsen,Sara.

    SvaraRadera
  2. haha...jo men jag satte in de städade bilderna...vill ju inte folk ska få fel uppfattning=)
    Det e skönt att slippa betongkepsen=)

    SvaraRadera
  3. ser ut som det blev en trevlig kväll=)

    SvaraRadera