tisdag 14 september 2010

Regn= myspys


Ingen dialys idag....ändå gör jag absolut ingenting.
Man blir helt OFF av detta vädret, har iaf käkat frukost hos päronen, sen stack jag till Dorpan.
Har handlat till middagen ikväll, så det e klart.
Just nu sitter jag med en gottepåse....fattar inte varför jag blivit såååå gottesugen på sista tiden, känns inte alls roligt. Och lösgodis e det oxå...inget jag brukar få för mig att införskaffa.
NÄ!!! nu ska jag slänga mig under täcket och bara mysa...








4 kommentarer:

  1. Var kommer gottesuget ifrån? Räcker inte gottesuget? (Roger) Det kan ju vara längre. (Hi, hi)

    SvaraRadera
  2. men vem e du?
    lite fegt att vara anonym tycker jag=)

    SvaraRadera
  3. Undrar om det är samma räddhare som hittat hit som skriver på facebook. Den fegisen som man inte kan kommentera?

    SvaraRadera