måndag 28 februari 2011

Ett samtal


Fick ett samtal idag angående Addes lappis.
Jag ska på möte den 17 mars och prata om en förflyttning av Adde till det andra lappis som han var på innan.
Jag ser det både som positivt och negativt...det positiva är att jag tycker att förra lappis gjorde så mycket mer till Addes fördel. Dom e ju ett kortidsboende och har barn lite från och till.
Och när det e helg så blir det utflykter och många roliga äventyr.
På detta lappis han e händer inte alls mycket för här e barnen inneboende alltid förutom Adde.
Jag kommer ihåg hur ledsen Adde var när dom gjorde byte sist och det tog lång tid för han att vänja sig, det e nog mer det jag bekymmrar mig över.

1 kommentar:

  1. Alltid jobbigt med förändring, men om det gynnar honom med att kunna göra mer saker är ju bra. Sedan är han ju lite större nu =)

    SvaraRadera