söndag 27 februari 2011

Lördagen i bilder..


Smörgåstårtan som jag har gjort...

Dorpan och Aurora

Lennart, lena och Rickard. Det roligaste är ju att Rickrd sitter och räcker tungan till aurora=)..haha!!


Lilla sötnosen hade valt klädsel själv...och den var lyckat=)


Hampus var väldigt trött efter att spelat hockeymatch i Limhamn, så han softade med lite spelande i soffan=)

Jag kan inte säga så mycket om denna bilden...haha


Roger sittandes på tget in till Malmö

Hemma hos Ida och Patrik..

Dick, patrik och Roger
Jag och Ida

Christoffer och Ida

Dick som även e Rogers chef på jobbet.

Turtur duvorna som ska gifta sig i Augusti

Dessa turtur duvorna borde bli inspärrade..haha!!

Inne på Swing inn

På toaletten fann jag en Eslövs tjej...det var bara att ro fram med kameran


Såhär mår jag idag....både Roger och jag har legat och sovit från och till fram till 17....sen var det till att piggna till tills Adde kom hem från sin pappa kl 18.
Så nu har Adde duschat, ätit och somnat i sängen...jag sitter här och Roger ligger fortfarande i soffan.....men även omd et tog emot så tog han disken idag.
Han e så hjälpsam.
Tack alla för mina presenter och trevligt besök.

2 kommentarer:

  1. VA fan ?? Sov jag vid matbordet eller?? öppna ögonen hahah... tack för en trevlig Eftermiddag, synd jag inte kunde följa med =)

    SvaraRadera
  2. vilka fina bilder, kul att se.Jag tycker mig känna igen
    muggarna;)

    SvaraRadera