onsdag 23 februari 2011

Har satt in en högre växel..


Hur ska jag få in allt?
Men har ändå hunnit med det mesta idag...skönt.
Idag körde jag Adde till skolan imorse, direkt efter la jag mig 15 minuter i solariet..(skönt att få värmas upp och stekas en stund).
Sedan började det....var tänkt jag skulle till Hyllinge men det blev inget av det.
Stack hem till mamma och Jörgen och betalade deras räkningar och skickade iväg papper.
Ringde lite samtal oxå, blev ett till Ebo om att dom ska sätta upp Rogers namn på dörren. Grannen under oss får hans post.
Sen fick jag ett snabb besök av Nina och hennes 2 ungar, sen var det bara att flänga ut igen på stan.
Det blev en tur till netto först för att se hur mycket jag kunde få tag på där lite billigare än kvantum...men det blev en besvikelse, inget ovanligt när det gäller netto kanske?

Men har handlat hem det mesta till min smörgåstårta som jag ska bjuda på till Lördag=)
Nu har jag iaf hämtat Adde i skolan och håller på att göra middag.....det blir chicken a`la king idag med ris och kokt broccoli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar