lördag 12 februari 2011

kalas plus hampus

Idag har jag varit på kalas hos denna lilla flickan....AURORA!
Hon fyller år imorgon....2år...herregud vad tiden går snabbt!
Såklart firade vi Dorpan oxå som fyllde tjugoelva i torsdags...haha!!

Alltid lika roliga gäster.....denna roliga gästen heter Mats och är singel för de LADIES som läser bloggen=)

Aurora och jag...

Aurora var lika fin som askungen....hon hade ju sin "pojkvän" på kalaset, då måste man klä upp sig såklart!

Dorpan hade gjort en jätte god tårta, såklart var hon inte nöjd med den.....men alla andra tyckte den var super fin.....hon hade gjort en tårta av sugar paste som gick i nalle puh tema=)

Dansa lite med mamma e aldrig fel=)

När jag kom hem så tittade Hampus och Roger på ishockey.....jag tog med mig mat från chinabox till oss,,,,Hampus tyckte det var konstigt med sushi....men pinnarna var roliga=)

Såhär kan man ju oxå se ut...haha!!

Jag lånade hem mamma och Jörgens WII spel...det blev uppskattat.
Så det e fullt ös inne i storarummet nu.

Lite senare ska vi köra hem Hampus till Lund....sen e det dialys för min del inatt.

1 kommentar:

  1. fina bilder,tack för uppvaktningen (kom på vad Aurora reagera på o det va linserna haha)
    åååh sushiiiiiiii sviiiiiiiin <3

    SvaraRadera