lördag 19 mars 2011

Bilder från Thailand

Mamma och jag har köpt fika på seven eleven


På en av alla marknader vi åkte till.



På dialysen.




Äter på sizzlers salladsbar.....på village market i Huahin.





Här inhandlas det massa hårband och deadem.




Jörgen och mamma lämnar av mig på bangkoks flygplats när jag e på väg hem till kalla Sverige!




Packa väskan e inte det lättaste när man har inhandlat en del grejer=)




Fika paus i shoppandet, blev en pannkaka med grädde , glass och chokladsås.




Dett är ett billigt inbrotts stängsel....söndriga flaskor som dom har satt i cement.




Här äts det sushi för fulla muggar. En rolig restaurang där man plockade mat från små båtar som kom seglandes.




Jag hoppas innerligt att vi får restaurang kedjan pizza company till Sverige.
Vilken god mat....dom har gratänger och pasta rätter plus pizza såklart.
Här tog jag en pasta rätt med kammusslor.




Bada i poolen ....verkligen avslappnade.




Slutresultatet av min nya hårfärg.





Man e verkligen urläcker hos frissan.




Under tiden jag färgar håret så får mamma fixat sina tånaglar.




Hade lite problem med min längd i dessa pygme stolar.




Jag och Jörgen i poolen....hade en hel del tävlingar..



Här sitter jag och flabbar lite med alexandra som jag träffade, hon jobbar på hemmakväll i Eslöv.




Jag och Jörgen tar en paus på en innergård i ett köpcentrum.



Här e man på dialysen. Fick ju ha en extra fläkt så jag inte dog av värmeslag.




en panorama bild som mamma testade att ta med kameran.



Jag och jörgen tävlade i basket på village market.




I byhålan prachuap fick jag såklart gå till mammas frissa och fixa manikyr och pedikyr.




Här e klockan 6 på morgonen, jag tar moppen till dialysen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar