fredag 11 mars 2011

Min spännande dag

Idag har det hänt grejer.
Imorse efter jag skickade iväg Adde med taxin så körde Roger in mig till Lund.
Tog prover på hemdialysen och snackade lite igenom min konstiga sits med fsk.
8.20 hade jag tid på hudhuset för min psoriasis i hårbotten som har blivit värre, och visst hade det blivit värre!
Fick utskrivet antibiotika som jag ska ta i 1 månad...hmm????
Och 3 andra behandlingar har jag fått nerskrivet oxå. Det visade sig att jag hade kliat så mycket i hårbotten att jag har fått infektioner...inte bra!
Men iaf...till något helt annat...tog tåget till Helsingborg vid 9.30, hade ju ett viktigt möte kl 11.00. En arbetsintervju ...och fröken Sara blev erbjuden jobb och ska börja på måndag...tjoho!
Jag e redo att komma igång, känns spännande och väldigt utmanande.
Nu håller vi tummarna alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar