söndag 13 mars 2011

Mina dagar fr.om måndag.


* Klockan ringer 5.00
* Duscha och göra vid mig
* 5.30 upp med Adde och Roger
* Vi alla äter frukost
* 6.15 På med ytterkläderna och köra iväg Adde till fritids.
* 6.50 Går tåget till Lund och sedan byte för att åka till Helsingborg
* 8.00 Börjar jobbet
* 16.45 Slutar jobbet
* 18.30 hämta Adde på fritids (stackars adde..blir långa dagar tyvärr)
* Hem och laga middag
* 20.00 duscha och lägga Adde
* 21.00 starta dialysen
* 03.30 avsluta dialysen.
* 04.30 Ändra rengöringsprogram till dialysen
* 05.00 så e det dags att stiga upp igen.

1 kommentar:

  1. Vännen jag är glad att du har jobb osv, verkligen men det här kommer bli din död. Jag om någon vet vad lite sömn och stress påverkar kroppen (då menar jag inte spring hit och dit-stress) och din kropp är ju inte frisk.
    Ja jag vet inte vad jag ska säga... är lite delade känslor.. du kommer ju knappt träffa adde heller =( eller ska du ha honom hemma om helgerna? Yes you can hate me know..

    SvaraRadera