söndag 13 mars 2011

söndag

Imorse ringde kl 5.00 *pust....men jag startade igång min dialys.
Roger steg upp lite innan 10.00 och pratade med Hampus, sen stack han iväg och handlade frulle. Jag fick frukost= 2 mackor med kalvsylta med senap...min favorit=)
Sen stack Roger till Lund för att hämta Hampus.
Hela dagen idag har jag varit hängig och trött, men iaf jag kom iväg och hämtade Adde på lappis. Roger och Hampus stack iväg och handlade mcdonalds, för Hampus fick välja vad han ville ha idag.
Och nu vid middagen så försökte Hampus gadda ihopa sig med Adde..och såklart så var Adde på Hampus sida.
Hampus frågade Adde: E din mamma bigmomma?
Adde höll med direkt och började asgarva.....
Jag frågade Adde: Är Hampus en bigboy?
Adde direkt: NÄÄÄÄ!!!!
Så dom höll med om att jag och Roger var bigmomma och bigpoppa...haha!!!

1 kommentar: