fredag 18 mars 2011

Måste göra uppehåll....

Herregud!!! ja det e vad mitt ord för dagen är. Vad e det jag har gett mig in på egentligen?
Jag har inte kunnat blogga för jag har varit för trött på kvällarna efter jobb.
Jag trivs skit bra på arbetsplatsen och med mina arbetskolleger.
Det e fullt ös och alla e ett bra stöd för mig som e ny. Roger han kör sitt race som vanligt och kör över flera av inventarierna på jobbet. Han e verkligen en riktig försäljare den.
Jag försöker i min takt, tycker det tar för lång tid för mig att få in allt, men jag har fått beröm för min insats och hur bra jag kan bli om jag fortsätter i den takten.
Tröttheten e extrem...lägger mig kl 20 på kvällarna.
Men jag e ju så jäkla envis och har gett mig FAN på att jag ska klara detta till vilket pris som helst.
Jag vill inte höra massa negativt, jag VET att det e idiotiskt att jobba heltid när man sitter i den sitsen som jag gör.....men jag hoppas innerligt att mina vänner och familj kan stötta mig...behöver få höra att jag klarar denna prövningen!
Min chef Sarah på jobbet sa till mig andra dagen att skriva ner:
* min favoritfärg
* ett djur som presenterar mig
* mitt mål med att arbeta och tjäna pengar
.........så jag skrev ner Turkos, åsna, och ett radhus.
När jag kom till jobbet nästa dag hade chefen satt upp 3 lappar på min dator...mitt namn i turkos text, Åsnan i schrek och en text under som lyder: envis men på ett bra sätt!, plus ett radhus=)
Detta e min motivation=)

1 kommentar:

  1. säger bara som jag sa innan ikväll: DU ÄR DUM I HUVUDET!!! VIta MENSOOOOOOOO <3

    SvaraRadera