tisdag 18 oktober 2011

Betonghjälmen på.

Igår ringde grannen på och frågade om Roger kunde hjälpa henne med hennes dator.
Han var inne i 3 minuter max och kom hem med en whisky flaska som han fick.
Idag ringde grannen på igen och frågade om Roger kunde hjälpa henne..jag sa till Roger innan han gick in: DU GER FAN I ATT TA EMOT MER FLASKOR!
Men Roger kom hem igen med en bacardiflaska och sa:
JAG FICK FÖR FAN INTE LÄMNA LÄGENHETEN OM JAG INTE TOG EN FLASKA FRÅN BAREN...VAD SKULLE JAG GÖRA DÅ?
haha!!! Min granne samlar på sprit/whisky.....så halva hennes vardagsrumn är fullt med sprit kan man säga.
Hon tyckte det var bra att Roger tog en flska till då var det mindre flaskor att damma av...=)
Så nu förväntar jag mig att Roger kommer att få betonghjälm till helgen kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar