lördag 22 oktober 2011

taco och filmkväll

 Idag steg alla upp vid 9 tiden för att få i oss frukost innan vi stack till Lund. Hampus hade ishockey match mot malmö panters.
Lund vann med 12-3 tror jag.
Ikväll åt vi tacos, och det var uppskattat, Hampus har varit jätte trött hela kvällen efter hockeyn, så det blev en film ikväll. Hampus valde Poppers pingviner med Jim Carrey.
En super kul film...många skratt.

Jag har även varit på Buttericks i Lund idag och köpt denna klänningen med pannband och halsband...men köpte även cigaretthållaren och en boaorm...har beställt ett par långa handskar oxå.
Nu blir det snart sängen, medans Roger och Hampus ska kolla NHL om 5 minuter.

2 kommentarer:

  1. Stassen som du köpt är superläcker! Ska bli spännande att se vad roger väljer...han har ju redan morfars svart-vita gangsterskor som är så jäkla fräcka!
    Duktig du är som har slutat med socker i kaffet..vet ju hur jäkla svårt det är.För mig är det nog 3 år sen nu..men det är inte lika gott som det var när man hade socker i.Ja det tror jag iallafall för jag har ju inte testat hur det är nu,man kanske tycker att det inte är gott längre?!
    Duktig du är att hålla igen när roger sitter och smaskar...men jag har hakat på dig sara,kämpar hårdare nu än innan.Nu är det ju gympa imorrn :))

    SvaraRadera
  2. En boaorm??? haha en boa menar du väl ;) hihi

    SvaraRadera