söndag 16 oktober 2011

Ullared

Jag och Dorpan stack iväg klockan 6 på lördagmorgon till Ullared.
Det blev en hel del schoppande...första prio var såklart Adde.
Han skulle få nya kläder inför vintern.
Sätter in lite bilder på vissa plagg jag införskaffade.



Såklart blevd et en paus i schoppandet....kinabuffè....eller för våran del blev det sushibuffè.






Dagen gick snabbt och jag var helt slut när jag kom hem.
Kommer ALDRIG mer åka en lördag...FORGET IT!!!
Vilket Kaos alltså...folk kör på en var 5:te sekund...trodde evrkligen att en kund skulle trycka in kundvagnen som en tampong i röven....men det räckte med att jag vände mig och kollade med min speciella blick och fräste som en katt, då backade hon.
Hade kul med Dorpan hela resan dit och hem, men jag tror ingen annan hade överlevt vårat sällskap..haha!!

1 kommentar:

  1. Tror inte jag heller hahha OCH DU! kolla din tallrik det är fanemaj kinabuffén HAHAHHA så du haffa båda =D jag höll mig till sushibuffén jag HAHHA

    SvaraRadera