söndag 2 oktober 2011

Torsdag-söndag

Dessa dagarna har varit rätt så intensiva...men iaf jag har haft dialys som vanligt...synd att man inte kan få gå en hel vecka utan dialys. Jag hade gärna haft dialys 7 dagar på rad om jag sluppit veckan efter. Låter som en briljant idè till region skåne=)
Dom ändrar ju allting annat så.
Adde har varit busschaufför i skolan....
Nästa gång jag såg han så skrämde han mig....farliga tigrar där på skolans zoo.
En från BRH gör sina egna väskor av mjölkpaket...elelr rättare sagt gör hon det av alla kartonger. Himla påhittigt...250:- säljer hon dom för.
Idag har jag bakat tårtor som vi skulle äta idag.
En regnbågstårta som ajg försökte mig på....får nog gör den annorlunda nästa gång....
Det blev att gå på det säkra kortet oxå...en prinsesstårta.
Min mormor var supernöjd med attd et bjöds på 2 tårtor..haha!!
Hon e verkligen en gottegris.
Tyvärr blev korten jag tog mot fönstret inte så himla bra...men iaf det e Lena som sitter på bilden och min morfar i bakgrunden.
Mormor, mamma och Jörgen
Roger hjälpte mig med Adde och han var kaffe ansvarig..haha!
Synd att bilderna blev så mörka..
Jag och min stora kille som fyllde 8 år den 20 Sep, men vi fick fira det ikväll=)
Adde fick många fina presenter..
TACK ALLIHOPA!

1 kommentar: