lördag 2 oktober 2010

Fulländad dag..

Imorse kom Dorpan förbi med frallor, och jag bjöd på pålägg..haha!!
Vi hade himla trevligt..bra start på en lördag morgon.
Senare stack jag och Roger till Lund till "mina svärföräldrar", och fikade.
Sen bar det av till Lödde för att kolla fotbolls cup som Rogers son Hampus skulle spela i.
Detta var mitt första möte med Hampus, lite nervöst e det ju.
Men både min och alla andras förvånad så när vi skulle åka hem så kom Hampus fram till mig och gav mig en kram och sa: hej då, Sara!
Det kändes väldigt bra...blev väldigt rörd av hans omtänksamhet.
Hampus....killen som säger: det gör inget pappa att vi förlorade, jag gjorde iaf mål!


1 kommentar:

  1. Ja det var en väldigt trevlig dag igår. Riktigt trevligt och lyckat.. Oerhört skönt att det gick som det gjorde med Hampus..

    SvaraRadera