onsdag 20 oktober 2010

imorgon är det inskrivning..

Imorgon bär det av till Lund. Ska skriva in mig på njurmedicin 9.
Usch operationen närmar sig med stormsteg, ser inte alls fram emot det.

Idag har varit en tung dag, först dialys och sen hann inte Adde innanför dörren förräns vi blev ovänner. TROTSEN fortsätter.
Jag började laga mat och då blev det ljud i högan skyn....Adde ville ha mat NU! och inte sen när det var klart. Så vi blev ovänner och Adde fick gå in på rummet.

Sen var det en till TROTS som kom fram när vi satt och åt middag....Adde började spotta och fast jag sa till han 2 ggr att man spottar inte, så ler han mot mig och spottar.
Jag tappade humöret direkt.
Adde flög snabbt in i duschen och bums i säng..inget snack om saken..och jag var så IRRITERAD att jag slängde min mat och sket i att äta.
Har tröttnat på dessa bråk med Adde under måltiden...och min mat blir kall och jag e sååå super stressad och irriterad varje måltid.

Jag e super glad att Roger förstod min situation och att han backar när jag blir så arg....=)
Det går ju över strax därefter, men ställer man sig ivägen för mig när jag e upprörd och förbannad så kan man få sig en liten utskällning....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar