söndag 3 oktober 2010

Saknad

Saknar tiden när Adde var liten, allt var så mkt lättare.
Adde var inte så "handikappad" som han e i dagens läge...han klassades i andras ögon som en vanlig bebis för ingen "visste" hur läget var just då.
Men ju äldre Adde blir ju mer handikappad blir han....och mer jobb krävs.
Jag älskar min addefnatt över allt annat, men man måste få sakna tiden när han var bebis.
Och ser jag tebax till tiden innan adde föddes så var det min tuffaste utmaning någonsin.
Så här såg det ut 6 dagar/veckan för min del...och dåligare har jag aldrig varit.





1 kommentar:

  1. Ja...den tiden på sjukan glömmer vi aldig!!
    Det var heltufft för oss alla,men allra helst för dig givetvis.
    Klart man saknar bebisen Adde..men man glömmer att det var tufft även då fast han var bebis.Alla sjukhusbesök,alla gången han opererades,slangar över hela kroppen..osv(sånt glömmer man lätt när man tittar bilder)

    SvaraRadera