söndag 31 oktober 2010

Trevligt sällskap=)

För 2 veckor sedan, så bestämde vi (Elina, Mike, Roger och jag) att vi skulle träffas.
Det var Mike och Roger som skulle träffas själva var det tänkt först, men det e alltid lika trevligt att få umgås med Elina.
Och det var fasingen på tiden att jag träffade Mike igen!
Det har ju bara hunnits med att träffas 3 ggr på 6-7 år kom vi fram till.
Så det blev en dejt i Landskrona på ett nytt Thaiställe (Basilika).
Det var mkt skratt, jobb, minnen...ja bara för jäkla trevligt rent ut sagt.
Det gör vi gärna om=)
Elina och Mike fortfarande lika kära efter 7 år (tror jag att det var).
Roger och jag fortfarande lika kära efter 3 månader...haha!!!

Tack Elina och Mike för en lugn och trevlig Lördagskväll.
Jag behövde verkligen få komma ur lyan för någon timme=)




1 kommentar:

  1. Det ser man ju att ni hade trevligt på långt håll. Om inte annat så ser man det på vad som fanns på bordet,är det glass månne?

    SvaraRadera