torsdag 21 oktober 2010

Mitt andra sammanbrott

Idag har jag varit i Lund och farit rundor...skrivit in mig på njur 9.
Och nu ikväll fick jag mitt andra sammanbrott för veckan, jag tror det e allt som händer nu som gör att jag blir så stirrig.
Jag ska göra massor med planeringar nu när jag ska läggas in.
Idag har jag tvättat, packat 2 väskor till Adde. En som han ska ha nu i helgen hos sin pappa och en till nästa veckas boende på Lappis.
Det e till att ringa kommunen för att få ett beslut att Adde får vara på lappis under min sjuktid. Man ringer och bokar om taxi och ringer och ändrar sjukhus bokningar.
Måste ta tag i transport ordern och massa annat skit.
Och idag när jag skulle betala räkningar så krånglade datorn när jag hade 2 räkningar kvar....då brast det för mig...jag började gråta rakt ut.
Det e nog alla spänningar som kommer på en gång...jag e inte nervös över operationen, det e mer en obehags känsla...vill inte att dom skär i min hals.
Känner mig helt slut i kupan av allt stressande och fixande för att få ihopa mitt och addes liv.
Men nu ska jag få vara sjukskriven 1-2 veckor så då blir det till att ta igen krafterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar