lördag 16 oktober 2010

Lördag med Hampus!

Idag så har Roger haft sin son Hampus, då blev det bio inplanerad.
Hampus valde dumma mej menyn (popcorn o cola).
Fast Hampus gjorde en specialare..blanda cola, sprite och fanta...haha!!

Hampus var verkligen på bra humör och ville vara nära pappa så mkt som möjligt.


Efter bian i Malmö bar det av till Eslöv, och då blev det Mc donalds.
hampus hade roligt på rutschkanan...Hampus e verkligen en pajas...=)


En glad Hampus!

Vid 17 tiden kom hampus farmor o farfar och hälsade på.
Det blev en fika och massa snack. Alltid lika trevligt att träffa Lena o Lennart.


Hampus o jag

Roger fick kolla igenom alla spelen...Hampus hade svårt att välja..
Hampus ville spela mot mig flera ggr i början, men när jag vann för det mesta så var det roligare att spela mot pappa. (han förlorade jämt)...haha!!

Det känns så bra att kunna komma överens med Hampus.
Det e verkligen AO i ett förhållande att man går ihopa med varandras barn.
Hampus e verkligen en glad liten pajas som har mkt bus i kroppen, Roger har verkligen en underbar son och helt underbara föräldrar.
Jag e glad att jag fått komma in i roger liv.


1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder,ser ut som ni har haft jättekul alla.Och allra helst när Hampus sitter i ditt knä Sara,då måste han ha accepterat dig..vilken lycka.Jag blir jätteglad när jag ser bilderna...

    SvaraRadera